Kebabgryta

I söndags när vi skulle kolla på Gift vid första ögonkastet med äldsta sonen och hans sambo lagade jag till en kebabgryta. Lättlagad och god 😋
Jag använde Schysst käks vegokebab och gjorde en tredubbel sats. Ris och grönsaker till. Skördade många gröna blad från trädgården som jag gjorde en tomatsallad av.

Gick en promenad med dem hem. När jag var på väg hem regnade det lite samtidigt som det var en vacker solnedgång 🌞

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Please reload

Please Wait