Vintersådder och innesådder

I söndags gjorde jag iordning lite fler vintersådder. Det blev några byttor med blommor från egna fröer jag samlade in i höstas. Jag la också på mer snö på de tidigare vintersådderna. Jag la också in snö på jorden i växthuset. Tänkte förebygga att jorden blir snustorr vilket den brukar bli.

Sigge gödslar sitt jord genom att kissa 😸

Persikan och vindruvan fick lite snö som vattning när den smälter.

Vilket fantastiskt väder söndagen bjöd på 🌞

Idag gjorde jag några fler innesådder. Jag använde de nyinköpta drivhusen med inbyggd belysning i locket. Gul och röd lök, melon, pak choi och Komatsuna kål.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Please reload

Please Wait