
I söndags gjorde jag iordning lite fler vintersådder. Det blev några byttor med blommor från egna fröer jag samlade in i höstas. Jag la också på mer snö på de tidigare vintersådderna. Jag la också in snö på jorden i växthuset. Tänkte förebygga att jorden blir snustorr vilket den brukar bli.






Sigge gödslar sitt jord genom att kissa 😸


Persikan och vindruvan fick lite snö som vattning när den smälter.



Vilket fantastiskt väder söndagen bjöd på 🌞




Idag gjorde jag några fler innesådder. Jag använde de nyinköpta drivhusen med inbyggd belysning i locket. Gul och röd lök, melon, pak choi och Komatsuna kål.



