
När jag hade överblommade dahlior och innan frosten tog dahliorna så plockade jag in frön för att försöka så egna dahlior från frö. Idag har jag satt ett gäng frön i jorden. Hoppas att det är frön, att jag plockat ut rätt delar från de överblommade dahliablommorna. Det står att man ska så dem i mars-april. Det är några dagar kvar på februari, nästan mars 😉


Nu står de ljust och varmt 🙂