Dahlia från frö

När jag hade överblommade dahlior och innan frosten tog dahliorna så plockade jag in frön för att försöka så egna dahlior från frö. Idag har jag satt ett gäng frön i jorden. Hoppas att det är frön, att jag plockat ut rätt delar från de överblommade dahliablommorna. Det står att man ska så dem i mars-april. Det är några dagar kvar på februari, nästan mars 😉

Nu står de ljust och varmt 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Please reload

Please Wait