Första jordgubben, smultron och många sockerärtor

Igår skördade jag den första jordgubben. Så god 😋🥰
Många fler är på gång 🙂

Idag plockade jag de första smultronen. Två bjässarna som satt vid tomtgränsen på baksidan. De smakade också så gott 🥰

Fler är mogna, men de får sitta till midsommar 🙂

Plockar sockerärtor flera gånger i veckan. Väldigt goda och den lila sorten Shiraz är också otroligt vacker att se på 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Please reload

Please Wait