
Igår skördade jag den första jordgubben. Så god 😋🥰
Många fler är på gång 🙂



Idag plockade jag de första smultronen. Två bjässarna som satt vid tomtgränsen på baksidan. De smakade också så gott 🥰

Fler är mogna, men de får sitta till midsommar 🙂

Plockar sockerärtor flera gånger i veckan. Väldigt goda och den lila sorten Shiraz är också otroligt vacker att se på 🙂

