
Vid halv åtta ikväll när jag kollade till växterna i växthusen så hade det kommit 13 mm regn. Mer kommer det hinna bli innan dagen är slut då det regnar fortfarande och ska göra hela natten. Det kändes väldigt kallt ute när jag vattnade så jag satte igång frostvaktarna som fått stå kvar utan att vara inkopplade.
Inte undra på att det känns kallt. 6 plusgrader, men känns som 2 🥶
Gårdagens sommarvärme är puts väck.

Imorgon blir vädret ännu värre då det också förutom regn och låga temperaturer också ska blåsa galet mycket 😔

Våra vattentunnor är välfyllda så det blev vattning i växthus med regnvatten 🙂
